1. Első lépések a hatékonyság felé, ismerkedés az online vállalatirányítási rendszer felépítésével Minden rendszer bevezetésénél a legnehezebb az első lépéseket megtenni. A cikk bemutatja az online CRM rendszer általános funkcióit, segít abban, hogy a bejelentkezés után ne “vesszünk” el. |
9. Számlák létrehozása A VállalatNavigátor online CRM rendszer alkalmazásával APEH által elfogadott számlák hozhatók létre. A program által készített számlák adattartalma megfelel az általános forgalmi adóról szóló 1992. évi LXXIV. törvény 13. § (1) bekezdés 16. és 17. pontjainak és teljesíti a 24/1995. (XI. 22) PM rendeletben előírt az adóigazgatási azonosításra alkalmas feltételeknek. |
2. Hogyan tartsuk nyilván üzleti partnereinket? Minden vállalatirányítási rendszer alapja az üzleti partnerek megfelelő nyilvántartása. Ez a cikk bemutatja, hogyan tarthatjuk nyilván a VállalatNavigátor segítségével a leghatékonyabban az üzleti partnereinket. |
10. Hogyan tartsuk nyilván az elvégzendő feladatokat és a találkozókat? Minden vállalatvezető életében kiemelten fontos szerepet játszik, hogy nyomon kövesse az elvégzendő feladatokat. Egy online vállalatirányítási rendszer része, hogy gyorsan ellenőrizni tudjuk, hogy kinek milyen elvégzendő feladatai és találkozói vannak. |
3. Hogyan kövessük nyomon értékesítési folyamatainkat? Minden üzletkötő tudja, hogy egy értékesítési folyamat hosszú ideig is elnyúlhat. Az érdeklődővel való kapcsolatfelvétel és az eladás közötti folyamat nyilvántartása életbevágó, hogy egyetlen üzleti lehetőség se vesszen el, csak azért mert nem figyeltünk oda rá. A VállalatNavigátor lehetőséget biztosít arra, hogy az online CRM rendszer segítségével az egész értékesítési folyamatot nyilvántartsuk, az érdeklődővel való kapcsolatfelvételtől az eladásig vagy a szerződés aláírásáig. |
11. Hogyan tegyük mindig elérhetővé fontos dokumentumainkat? Sok esetben fontos, hogy dokumentumaink mindig elérhetőek és gyorsan előkereshetőek legyenek. Például ha gyorsan elő kell keresni egy ügyfél szerződését, akkor – ha feltöltöttük a VállalatNavigátor online vállalatirányítási rendszer adatbázisába – az ügyfelet kikeresve és rákattintva a kapcsolódó Dokumentumok listából már elő is hívható a szerződés. |
4. Hogyan szűrjük adatainkat? Hogyan készítsünk listákat különböző szempontok szerint? Ahogy egyre gyűlnek az adatok az online CRM rendszer bázisában annál fontosabb lesz, hogy különböző szempontok szerint listákat tudjunk készíteni. Például: az elmúlt egy hónap új partnerei vagy egy adott iparághoz tartozó partnerek. Ebben a cikkben azt mutatjuk be, hogy lehet ilyen szűrt listákat készíteni. |
12. Hogyan készítsünk saját jelentéseket? Egy vállalatirányítási rendszer bevezetésének fő előnye, hogy azonnali képet kaphatunk cégünk pillanatnyi állapotáról. Ezt a jelentésekkel tudjuk elérni, minden a rendszerben levő adatról jelentéseket tudunk készíteni különböző szempontok szerint. |
5. Email küldés. Hogyan használjuk ki a VállalatNavigátor által nyújtott email küldési lehetőség előnyeit? Email-t küldeni sokféle módon és programmal tudunk. A Vállalatnavigátor online CRM rendszer lehetőséget biztosít arra, hogy nyomon kövessük, kinek, mikor és milyen email-t küldtünk és eszközöket ad arra, hogy automatikusan személyre szóló email-eket küldhessünk ki. |
13. Szerződések nyilvántartása és új szerződések jóváhagyása Egy vállalatnál mindig nagyon fontos, hogy a szerződések gyorsan előkereshetőek legyenek és hogy az új szerződések jóváhagyásának nyoma legyen. |
6. Automatizmusok 1. rész. Érdeklődők a web oldalunkról Minden vállalati web oldalon van kapcsolat oldal, ahol rögtön el lehet küldeni egy érdeklődő üzenetet. A profibbaknál külön termékekről is lehet érdeklődni. Ezek nagyrész úgy működnek, hogy a web oldal fenntartója email-ben értesül az érdeklődésről. A kicsit komolyabb rendszereknél meg le lehet tölteni az érdeklődők listáját. De mennyivel egyszerűbb és hatékonyabb megoldás, ha az adatok rögtön az online CRM rendszer adatbázisába kerülnek és ott elindítanak egy folyamatot. |
14. Jogosultsági rendszer Ha a cégünknek már több alkalmazottja van, akkor előbb-utóbb szabályozni szeretnénk, hogy ki milyen információhoz férhet hozzá. Ezt a szabályozást a Vállalat Navigátor jogosultsági rendszere teszi lehetővé. |
7. Automatizmusok 2. rész. Hogyan küldjünk hírlevelet az online vállalatirányítási rendszer keretén belül? A régi ügyfelek megtartásának és új ügyfelek megszerzésének egyre fontosabb eszköze a hírlevél. Ebben a cikkben a VállalatNavigátor által nyújtott hírlevél funkciót ismertetjük. |
15. Ajánlatok és megrendelések nyilvántartása Egy vállalatnál mindig fontos, hogy nyomon lehessen követni, ki, mikor milyen ajánlatot kapott, milyen megrendelések vannak folyamatban. A VállalatNavigátor online CRM rendszer lehetőséget biztosít az ajánlatok és megrendelések nyomon követésére. |
8. Automatizmusok 3. rész. Hogyan küldjünk ki automatikusan cikksorozatokat? A profin kommunikáló vállalatok tudják, hogy milyen jó eredményeket lehet elérni cikksorozatokkal. Ezek lehetnek oktató cikksorozatok vagy vásárlásra buzdítók. A cikksorozat lényege, hogy előre meghatározott naponként az ügyfél kap egy-egy emailt. |
16. Proforma számla kiállítása Egy vállalkozás életében előfordulnak olyan esetek, amikor a vevőnek egy olyan fizetési értesítést küldenek ki, amelynek nincs adóügyi vonzata, de olyan bizonylat, ami utal a várható teljesítésre. Ez a Proforma számla, a VállalatNavigátor online vállalatirányítási rendszer képes Proforma számlák előállítására. |
TudásbázisElőd Szakács2019-07-23T14:29:50+02:00